Pobierz raport o postępowaniach upadłościowych i restrukturyzacyjnych w latach 2021-2023

Postępowania upadłościowe i restrukturyzacyjne. Raport 2024

Postępowania upadłościowe i restrukturyzacyjne. Raport 2024 to nowe wydanie corocznej publikacji wywiadowni gospodarczej MGBI dotyczącej postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych prowadzonych przez polskie sądy gospodarcze.

W raporcie znajdziesz:

  • analizę postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych prowadzonych wobec przedsiębiorstw i konsumentów w latach 2021-2023
  • listę największych bankructw i restrukturyzacji w polskim biznesie w 2023 r.
  • profile niewypłacalnych dłużników
  • informacje o aktywności doradców restrukturyzacyjnych w postępowaniach

Niniejsza strona zawiera treść wpisu do KRS dla tego podmiotu, który może już być nieaktualny.

Przejrzyj listę wszystkich ogłoszeń i wpisów do KRS dla tego podmiotu

XV. WPISY DO KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO

1. Pierwsze

o) Fundacje

Pozycja 420880.
KRS 0000702095, REGON 368745723, NIP 5291819456
SĄD REJONOWY DLA M.ST. WARSZAWY W WARSZAWIE, XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, wpis do rejestru: 2017-11-13 r.
[WA.XIV NS-REJ.KRS/39034/17/249]

Pobierz sprawozdania finansowe i inne dokumenty opublikowane przez ten podmiot

Oceń kondycję finansową, udział w rynku oraz inne parametry mające wpływ na ryzyko współpracy z tym podmiotem.

Pobierz sprawozdania finansowe złożone przez ten podmiot do Repozytorium Dokumentów Finansowych KRS:

Więcej informacji: Fundacja "Ordo ET Pax" sprawozdanie finansowe

W dniu 2017.11.13 dokonano wpisu do rejestru KRS nr 1 następującej treści:

Dział 1.

Rubryka 1. Dane podmiotu

1.Oznaczenie rodzaju podmiotuFUNDACJA
3.Nazwa podmiotuFUNDACJA "ORDO ET PAX"
5.Informacja, czy przedsiębiorca prowadzi działalność gospodarczą z innymi podmiotami na podstawie umowy spółki cywilnejNIE
6.Informacja, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznegoNIE

Rubryka 2. Siedziba i adres podmiotu

1.Siedzibakraj POLSKA województwo MAZOWIECKIE powiat GRODZISKI gmina ŻABIA WOLA miejscowość OSOWIEC
2.Adresmiejscowość OSOWIEC ulica UL. ZAWIŁA nr domu 42 kod pocztowy 96-321 poczta OSOWIEC kraj POLSKA

Rubryka 4. Informacje o statucie

1

1.Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutu15.03.2017R. - UCHWALONO STATUT; 16.10.2017R. - ZMIENIONO PAR. 1, PAR. 2, PAR. 9, PAR. 17, PAR. 35

Rubryka 5.

1.Czas, na jaki został utworzony podmiotCZAS NIEOZNACZONY

Rubryka 8. Organ sprawujący nadzór

1.Nazwa organuMINISTER WŁAŚCIWY DO SPRAW ZABEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO STAROSTA GRODZISKI

Dział 2.

Rubryka 1. Organ uprawniony do reprezentacji podmiotu

1

1.Nazwa organu uprawnionego do reprezentowania podmiotuZARZĄD
2.Sposób reprezentacji podmiotuPREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE.

Podrubryka 1. Dane osób wchodzących w skład organu

1

1.NazwiskoGAĆ
2.ImionaZIEMOWIT BOGUMIŁ Ikona RSS
3.Numer PESEL lub numer REGON(ukryty)
5.Funkcja w organie reprezentującymPREZES ZARZĄDU

2

1.NazwiskoMAZUREK
2.ImionaPIOTR Ikona RSS
3.Numer PESEL lub numer REGON(ukryty)
5.Funkcja w organie reprezentującymSEKRETARZ

3

1.NazwiskoGAĆ MAZUREK
2.ImionaRENATA Ikona RSS
3.Numer PESEL lub numer REGON(ukryty)
5.Funkcja w organie reprezentującymWICEPREZES ZARZĄDU

Dział 3.

Rubryka 1. Przedmiot działalności

1

1.Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy78 10 Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSZUKIWANIEM MIEJSC PRACY I POZYSKIWANIEM PRACOWNIKÓW

1

2.Przedmiot pozostałej działalności przedsiębiorcy18 11 Z DRUKOWANIE GAZET

2

2.Przedmiot pozostałej działalności przedsiębiorcy18 12 Z POZOSTAŁE DRUKOWANIE

3

2.Przedmiot pozostałej działalności przedsiębiorcy18 13 Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZYGOTOWYWANIEM DO DRUKU

4

2.Przedmiot pozostałej działalności przedsiębiorcy18 14 Z INTROLIGATORSTWO I PODOBNE USŁUGI

5

2.Przedmiot pozostałej działalności przedsiębiorcy49 31 Z TRANSPORT LĄDOWY PASAŻERSKI, MIEJSKI I PODMIEJSKI

6

2.Przedmiot pozostałej działalności przedsiębiorcy49 41 Z TRANSPORT DROGOWY TOWARÓW

7

2.Przedmiot pozostałej działalności przedsiębiorcy49 42 Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z PRZEPROWADZKAMI

8

2.Przedmiot pozostałej działalności przedsiębiorcy55 10 Z HOTELE I PODOBNE OBIEKTY ZAKWATEROWANIA

9

2.Przedmiot pozostałej działalności przedsiębiorcy56 10 A RESTAURACJE I INNE STAŁE PLACÓWKI GASTRONOMICZNE

Rubryka 3. Cel działania organizacji

1.Cel działania organizacji1) POMOC W PRZYSTOSOWANIU DO ŻYCIA SPOŁECZNEGO WEDŁUG OBOWIĄZUJĄCYCH NORM; 2) POPRAWA WARUNKÓW WYCHOWAWCZYCH ORAZ DYDAKTYCZNO-NAUKOWYCH INSTYTUCJI SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH I SZKOLNYCH; 3) WSPIERANIE I PROMOCJE RÓŻNYCH FORM KSZTAŁCENIA, EDUKACJI I ROZWOJU MŁODZIEŻY; 4) OCHRONA PRAW CZŁOWIEKA; 5) WSPIERANIE, OCHRONA I ROZWÓJ DUCHOWEGO I MATERIALNEGO DOROBKU SPOŁECZEŃSTWA; 6) ZWIĘKSZANIE BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO; 7) DZIAŁALNOŚĆ CHARYTATYWNA; 8) PROMOCJA I ORGANIZACJA WOLONTARIATU; 9) OCHRONA I PROMOCJA ZDROWIA ORAZ OPIEKI SPOŁECZNEJ; 10) POMOC SOCJALNA I POSTPENITENCJARNA; 11) WSPIERANIE WSZELKICH FORM KULTURY REGIONALNEJ, RĘKODZIEŁA REGIONALNEGO, FOLKLORU I DZIEDZICTWA KULTUROWEGO; 12) PROMOCJA OCHRONY ŚRODOWISKA; 13) POMOC SOCJALNA DLA SKAZANYCH; 14) POMOC SAMOTNIE WYCHOWUJĄCYM DZIECI RODZICOM.