Pobierz raport o postępowaniach upadłościowych i restrukturyzacyjnych w latach 2021-2023

Postępowania upadłościowe i restrukturyzacyjne. Raport 2024

Postępowania upadłościowe i restrukturyzacyjne. Raport 2024 to nowe wydanie corocznej publikacji wywiadowni gospodarczej MGBI dotyczącej postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych prowadzonych przez polskie sądy gospodarcze.

W raporcie znajdziesz:

  • analizę postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych prowadzonych wobec przedsiębiorstw i konsumentów w latach 2021-2023
  • listę największych bankructw i restrukturyzacji w polskim biznesie w 2023 r.
  • profile niewypłacalnych dłużników
  • informacje o aktywności doradców restrukturyzacyjnych w postępowaniach

Niniejsza strona zawiera treść ogłoszenia dla tego podmiotu, które może już być nieaktualne.

Przejrzyj listę wszystkich ogłoszeń i wpisów do KRS dla tego podmiotu

I. OGŁOSZENIA WYMAGANE PRZEZ KODEKS SPÓŁEK HANDLOWYCH

3. Spółki akcyjne

Pozycja 6625.
KRS 0000124863, REGON 002526597, NIP 5560801471
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, wpis do rejestru: 2002-07-26 r.
[BM-6137/2005]

Zamów bazę danych do kampanii marketingowej lub sprzedażowej

Jeśli poszukujesz nowych kontrahentów z branży lub regionu, w którym działa ten podmiot, zapoznaj się z naszą ofertą:

Baza spółek akcyjnych

Baza z aktualnymi danymi aktywnych polskich spółek akcyjnych zarejestrowanych w rejestrach CEIDG, REGON i KRS.

Liczba rekordów:
10 654

Cena rekordu:
od 0,01 zł

Sprawdź zawartość

Baza firm i instytucji z województwa kujawsko-pomorskiego

Baza z aktualnymi danymi aktywnych polskich przedsiębiorstw i instytucji zarejestrowanych w rejestrach CEIDG, REGON i KRS z siedzibą w województwie kujawsko-pomorskim.

Liczba rekordów:
271 699

Cena rekordu:
od 0,01 zł

Sprawdź zawartość

Zarząd Huty Szkła Gospodarczego "Irena" S.A. z siedzibą w Inowrocławiu, działając na podstawie art. 395 § 1 k.s.h. oraz § 22 pkt 2 Statutu Spółki, zwołuje Walne Zgromadzenie, które odbędzie się w dn. 30 czerwca 2005 r., o godz. 14 00 , w Biurze Zarządu Spółki, w Inowrocławiu, ul. Szklarska 9.

Porządek obrad:

1. Otwarcie obrad i wybór Przewodniczącego Walnego Zgromadzenia.

2. Stwierdzenie prawidłowości zwołania Walnego Zgromadzenia oraz jego zdolności do podejmowania uchwał.

3. Wybór Komisji Mandatowej i Skrutacyjnej.
4. Przyjęcie porządku obrad.

5. Sprawozdanie z działalności Rady Nadzorczej za 2004 r.

6. Rozpatrzenie sprawozdania Zarządu z działalności Spółki za 2004 r.

7. Rozpatrzenie rocznego sprawozdania finansowego za 2004 r.
8. Podjęcie uchwał w sprawach:

- zatwierdzenia sprawozdania Zarządu z działalności Spółki za 2004 r.,

- zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego za 2004 r.,

- udzielenia absolutorium członkom organów Spółki z wykonania przez nich obowiązków.

9. Podjęcie uchwały w sprawie podziału zysku za 2004 r.

10. Ustalenie liczby członków Rady Nadzorczej Spółki.
11. Zmiany w składzie Rady Nadzorczej Spółki.

12. stalenie wynagrodzenia członków Rady Nadzorczej Spółki.

13. Przedstawienie oświadczenia Spółki w sprawie przestrzegania zasad ładu korporacyjnego.

14. Zamknięcie obrad.

Zarząd HSG "Irena" S.A. informuje, że na podstawie art. 11 ustawy z dn. 21.08.1997 r. Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi prawo do uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu dają świadectwa depozytowe stanowiące dowód własności akcji HSG "Irena" S.A. lub zaświadczenia biura maklerskiego prowadzącego rachunek inwestycyjny stwierdzające liczbę zdeponowanych akcji oraz że te akcje zostaną zablokowane do czasu zakończenia Walnego Zgromadzenia. Świadectwa depozytowe lub zaświadczenia o złożeniu akcji w depozycie należy złożyć nie później niż na tydzień przed odbyciem Walnego Zgromadzenia w Biurze Zarządu Huty Szkła Gospodarczego "Irena" S.A., w Inowrocławiu przy ul. Szklarskiej 9, do godz. 16 00 .

Lista akcjonariuszy i materiały związane z porządkiem obrad Walnego Zgromadzenia będą udostępnione akcjonariuszom na ich żądanie w sekretariacie na zasadach i w terminach przewidzianych w kodeksie spółek handlowych.