Pobierz raport o postępowaniach upadłościowych i restrukturyzacyjnych w latach 2021-2023
Postępowania upadłościowe i restrukturyzacyjne. Raport 2024 to nowe wydanie corocznej publikacji wywiadowni gospodarczej MGBI dotyczącej postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych prowadzonych przez polskie sądy gospodarcze.
W raporcie znajdziesz:
analizę postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych prowadzonych wobec przedsiębiorstw i konsumentów w latach 2021-2023
listę największych bankructw i restrukturyzacji w polskim biznesie w 2023 r.
profile niewypłacalnych dłużników
informacje o aktywności doradców restrukturyzacyjnych w postępowaniach
DZIAŁANIE NA RZECZ WYRÓWNYWANIA SZANS OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ ORAZ OSÓB WYWODZĄCYCH SIĘ Z RODZIN ZANIEDBANYCH ŚRODOWISKOWO ORAZ PROWADZENIE ICH KU AKTYWNEMU UCZESTNICTWU W ŻYCIU SPOŁECZNYM. PRZECIWDZIAŁANIE IZOLACJI I DEMORALIZACJI POPRZEZ ZAPEWNIENIE IM AKTYWNYCH I UROZMAICONYCH FORM SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO. UKAZYWANIE POTENCJAŁU TWÓRCZEGO TKWIĄCEGO W OSOBACH O OBNIŻONEJ SPRAWNOŚCI INTELEKTUALNEJ I ZANIEDBANYCH ŚRODOWISKOWO. MINIMALIZOWANIE WPŁYWU PATOLOGICZNEGO STYLU ŻYCIA RODZICÓW NA OSOBOWOŚĆ DZIECI I MŁODZIEŻY POPRZEZ PROPAGOWANIE PROSPOŁECZNYCH FORM ZACHOWANIA. DZIAŁANIE NA RZECZ AKTYWIZACJI I INTEGRACJI W ŻYCIU SPOŁECZNYM OSÓB I ICH RODZIN DYSFUNKCJONALNYCH, PRZY ICH AKTYWNYM UCZESTNICTWIE, PRZECIWDZIAŁANIE SPOŁECZNEMU WYKLUCZENIU OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI ORAZ OSÓB ZAGROŻONYCH BEZDOMNOŚCIĄ, A TAKŻE OSÓB UZALEŻNIONYCH OD ALKOHOLU I NARKOTYKÓW, WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH I ROZWOJOWYCH DZIECI Z TERENÓW WIEJSKICH I WYWODZĄCYCH SIĘ Z RODZIN NIEWYDOLNYCH WYCHOWAWCZO, DZIAŁANIE NA RZECZ AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ OSÓB DŁUGOTRWALE BEZROBOTNYCH, DZIAŁANIE NA RZECZ OSÓB, KTÓRE UTRACIŁY SWOJĄ SPRAWNOŚĆ WSKUTEK WYPADKÓW I DŁUGOTRWAŁYCH CHORÓB, WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH I ROZWOJOWYCH DZIECI Z RÓŻNYMI DYSFUNKCJAMI.
WPISAĆ
1.
Cel działania organizacji
A. DZIAŁANIE NA RZECZ WYRÓWNYWANIA SZANS OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ I OSÓB STARSZYCH ORAZ OSÓB WYWODZĄCYCH SIĘ Z RODZIN ZANIEDBANYCH ŚRODOWISKOWO ORAZ PROWADZENIE ICH KU AKTYWNEMU UCZESTNICZENIU W ŻYCIU SPOŁECZNYM B. PRZECIWDZIAŁANIE IZOLACJI I DEMORALIZACJI POPRZEZ ZAPEWNIENIE IM AKTYWNYCH I UROZMAICONYCH FORM SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO C. UKAZYWANIE POTENCJAŁU TWÓRCZEGO TKWIĄCEGO W OSOBACH O OBNIŻONEJ SPRAWNOŚCI INTELEKTUALNEJ I ZANIEDBANYCH ŚRODOWISKOWO D. MINIMALIZOWANIE WPŁYWU PATOLOGICZNEGO STYLU ŻYCIA RODZICÓW NA OSOBOWOŚĆ DZIECI I MŁODZIEŻY POPRZEZ PROPAGOWANIE PROSPOŁECZNYCH FORM ZACHOWANIA E. DZIAŁANIE NA RZECZ AKTYWIZACJI I INTEGRACJI W ŻYCIU SPOŁECZNYM OSÓB I ICH RODZIN DYSFUNKCYJNYCH, PRZY ICH AKTYWNYM UCZESTNICTWIE F. PRZECIWDZIAŁANIE SPOŁECZNEMU WYKLUCZENIU OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI ORAZ OSÓB ZAGROŻONYCH BEZDOMNOŚCIĄ, A TAKŻE OSÓB UZALEŻNIONYCH OD ALKOHOLU I NARKOTYKÓW G. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH I ROZWOJOWYCH DZIECI Z TERENÓW WIEJSKICH I WYWODZĄCYCH SIĘ Z RODZIN NIEWYDOLNYCH WYCHOWAWCZO H. DZIAŁANIE NA RZECZ AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ OSÓB DŁUGOTRWALE BEZROBOTNYCH I. DZIAŁANIE NA RZECZ OSÓB, KTÓRE UTRACIŁY SWOJĄ SPRAWNOŚĆ WSKUTEK WYPADKÓW I DŁUGOTRWAŁYCH CHORÓB J. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH I ROZWOJOWYCH DZIECI Z RÓŻNYMI DYSFUNKCJAMI.