Pobierz raport o postępowaniach upadłościowych i restrukturyzacyjnych w latach 2021-2023

Postępowania upadłościowe i restrukturyzacyjne. Raport 2024

Postępowania upadłościowe i restrukturyzacyjne. Raport 2024 to nowe wydanie corocznej publikacji wywiadowni gospodarczej MGBI dotyczącej postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych prowadzonych przez polskie sądy gospodarcze.

W raporcie znajdziesz:

  • analizę postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych prowadzonych wobec przedsiębiorstw i konsumentów w latach 2021-2023
  • listę największych bankructw i restrukturyzacji w polskim biznesie w 2023 r.
  • profile niewypłacalnych dłużników
  • informacje o aktywności doradców restrukturyzacyjnych w postępowaniach

Niniejsza strona zawiera treść ogłoszenia dla tego podmiotu, które może już być nieaktualne.

Przejrzyj listę wszystkich ogłoszeń i wpisów do KRS dla tego podmiotu

I. OGŁOSZENIA WYMAGANE PRZEZ KODEKS SPÓŁEK HANDLOWYCH

3. Spółki akcyjne

Pozycja 45060.
KRS 0000691357, REGON 368084760, NIP 5213791577
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, wpis do rejestru: 2017-08-22 r.
[BMSiG-44970/2022]

Pobierz sprawozdania finansowe i inne dokumenty opublikowane przez ten podmiot

Oceń kondycję finansową, udział w rynku oraz inne parametry mające wpływ na ryzyko współpracy z tym podmiotem.

Pobierz sprawozdania finansowe złożone przez ten podmiot do Repozytorium Dokumentów Finansowych KRS:

Więcej informacji: Scansoft SA sprawozdanie finansowe

Zarząd Scansoft S.A. z siedzibą w Białymstoku, wpisanej do rej. przedsiębiorców prowadzonego przez XII Wydział Gosp., Sąd Rejonowy w Białymstoku, pod numerem KRS 0000691357, na podst. art. 399 § 1 i art. 402 § 1 k.s.h. w zw. z § 11 ust. 1 Statutu, zwołuje Zwyczajne Walne Zgromadzenie Scansoft S.A. na dzień 26 września 2022 r., w siedzibie Kancelarii Notarialnej Marty Tomickiej w Warszawie przy ul. Łuckiej 18, 00-845 Warszawa, godz. 1130.

Porządek obrad:

Otwarcie obrad.

1. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru przewodniczącego Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.

2. Sporządzenie listy obecności, stwierdzenie prawidłowości zwołania Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia i zdolności do podejmowania uchwał.

3. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia porządku obrad.

4. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania Zarządu z działalności Spółki za rok obrotowy 2021.

5. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółki za rok obrotowy 2021.

6. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej z jej działalności za rok obrotowy 2021.

7. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia straty za rok obrotowy 2021.

8. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia członkom Zarządu Spółki absolutorium z wykonania przez nich obowiązków.

9. Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia członkom Rady Nadzorczej Spółki absolutorium z wykonania przez nich obowiązków.

10. Zamknięcie obrad.