Pobierz raport o postępowaniach upadłościowych i restrukturyzacyjnych w latach 2021-2023
Postępowania upadłościowe i restrukturyzacyjne. Raport 2024 to nowe wydanie corocznej publikacji wywiadowni gospodarczej MGBI dotyczącej postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych prowadzonych przez polskie sądy gospodarcze.
W raporcie znajdziesz:
analizę postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych prowadzonych wobec przedsiębiorstw i konsumentów w latach 2021-2023
listę największych bankructw i restrukturyzacji w polskim biznesie w 2023 r.
profile niewypłacalnych dłużników
informacje o aktywności doradców restrukturyzacyjnych w postępowaniach
Pobierz raport
XV. WPISY DO KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
1. Pierwsze
f) Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Pozycja 199008.
SĄD REJONOWY POZNAŃ-NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, wpis do rejestru: 2009-10-22 r.
[PO.VIII NS-REJ.KRS/22932/9/857]
Pobierz sprawozdania finansowe i inne dokumenty opublikowane przez ten podmiot
Oceń kondycję finansową , udział w rynku oraz inne parametry mające wpływ na ryzyko współpracy z tym podmiotem.
Pobierz sprawozdania finansowe złożone przez ten podmiot do Repozytorium Dokumentów Finansowych KRS:
Więcej informacji: Bud-Rental sp. z o.o. sprawozdanie finansowe
W dniu 2009.10.22 dokonano wpisu do rejestru KRS nr 1 następującej treści:
Dział 1.
Rubryka 1. Dane podmiotu
1. Oznaczenie formy prawnej podmiotu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
3. Firma, pod którą spółka działa BUD-RENTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
5. Informacja, czy przedsiębiorca prowadzi działalność gospodarczą z innymi podmiotami na podstawie umowy spółki cywilnej NIE
6. Informacja, czy przedsiębiorca posiada status organizacji pożytku publicznego NIE
Rubryka 2. Siedziba i adres podmiotu
1. Siedziba kraj POLSKA województwo WIELKOPOLSKIE powiat POZNAŃSKI gmina SWARZĘDZ miejscowość PACZKOWO
2. Adres miejscowość PACZKOWO ulica POZNAŃSKA nr domu 5 kod pocztowy 62-021 poczta SWARZĘDZ kraj POLSKA
Rubryka 4. Informacje o umowie
1
1. Informacje o zawarciu lub zmianie umowy spółki 28.09.2009 R., NOTARIUSZ WOJCIECH ZIELIŃSKI, KANCELARIA NOTARIALNA W POZNANIU, UL. KOŚCIUSZKI 86/6, REP. A NR 8092/2009.
Rubryka 5.
1. Czas, na jaki została utworzona spółka CZAS NIEOZNACZONY
3. Informacja, czy wspólnik może mieć jeden, czy większą liczbę udziałów WIĘKSZĄ LICZBĘ UDZIAŁÓW
Rubryka 7. Dane wspólników
1
1. Nazwisko, nazwa lub firma BUDZYŃSKI
2. Imiona WOJCIECH
3. Numer PESEL lub numer REGON (ukryty)
5. Udziały posiadane przez wspólnika 20 UDZIAŁÓW O ŁĄCZNEJ WARTOŚCI 1.000,00 ZŁ
6. Informacja, czy wspólnik posiada całość udziałów spółki NIE
2
1. Nazwisko, nazwa lub firma BUDZYŃSKI
2. Imiona ADAM
3. Numer PESEL lub numer REGON (ukryty)
5. Udziały posiadane przez wspólnika 40 UDZIAŁÓW O ŁĄCZNEJ WARTOŚCI 2.000,00 ZŁ
6. Informacja, czy wspólnik posiada całość udziałów spółki NIE
3
1. Nazwisko, nazwa lub firma ZAWROCKA
2. Imiona MAŁGORZATA
3. Numer PESEL lub numer REGON (ukryty)
5. Udziały posiadane przez wspólnika 40 UDZIAŁÓW O ŁĄCZNEJ WARTOŚCI 2.000,00 ZŁ
6. Informacja, czy wspólnik posiada całość udziałów spółki NIE
Rubryka 8. Kapitał spółki
1. Wysokość kapitału zakładowego 5000,00 ZŁ
Dział 2.
Rubryka 1. Organ uprawniony do reprezentacji podmiotu
1
1. Nazwa organu uprawnionego do reprezentowania spółki ZARZĄD
2. Sposób reprezentacji spółki W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Podrubryka 1. Dane osób wchodzących w skład organu
1
1. Nazwisko, nazwa lub firma ZAWROCKA
2. Imiona MAŁGORZATA
3. Numer PESEL lub numer REGON (ukryty)
5. Funkcja w organie reprezentującym PREZES ZARZĄDU
6. Informacja, czy osoba wchodząca w skład zarządu została zawieszona w czynnościach NIE
Rubryka 3. Prokurenci
1
1. Nazwisko BUDZYŃSKI
2. Imiona ADAM
3. Numer PESEL (ukryty)
4. Rodzaj prokury PROKURA ODDZIELNA
Dział 3.
Rubryka 1. Przedmiot działalności
1
1. Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy 68 10 Z KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
2
1. Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy 68 20 Z WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
3
1. Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy 68 31 Z POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI
4
1. Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy 68 32 Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE
5
1. Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy 70 10 Z DZIAŁALNOŚĆ FIRM CENTRALNYCH (HEAD OFFICES) I HOLDINGÓW, Z WYŁĄCZENIEM HOLDINGÓW FINANSOWYCH
6
1. Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy 70 22 Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA
7
1. Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy 82 11 Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ADMINISTRACYJNĄ OBSŁUGĄ BIURA
8
1. Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy 82 19 Z WYKONYWANIE FOTOKOPII, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW I POZOSTAŁA SPECJALISTYCZNA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE BIURA
9
1. Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy 82 99 Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA