Pobierz raport o postępowaniach upadłościowych i restrukturyzacyjnych w latach 2021-2023

Postępowania upadłościowe i restrukturyzacyjne. Raport 2024

Postępowania upadłościowe i restrukturyzacyjne. Raport 2024 to nowe wydanie corocznej publikacji wywiadowni gospodarczej MGBI dotyczącej postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych prowadzonych przez polskie sądy gospodarcze.

W raporcie znajdziesz:

  • analizę postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych prowadzonych wobec przedsiębiorstw i konsumentów w latach 2021-2023
  • listę największych bankructw i restrukturyzacji w polskim biznesie w 2023 r.
  • profile niewypłacalnych dłużników
  • informacje o aktywności doradców restrukturyzacyjnych w postępowaniach

Niniejsza strona zawiera treść wpisu do KRS dla tego podmiotu, który może już być nieaktualny.

Przejrzyj listę wszystkich ogłoszeń i wpisów do KRS dla tego podmiotu

XV. WPISY DO KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO

2. Kolejne

n) Stowarzyszenia

Pozycja 273739.
KRS 0000208114, REGON 030946248, NIP 8252022382
SĄD REJONOWY LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, wpis do rejestru: 2004-05-24 r.
[LU.VI NS-REJ.KRS/16247/15/742]

Pobierz sprawozdania finansowe i inne dokumenty opublikowane przez ten podmiot

Oceń kondycję finansową, udział w rynku oraz inne parametry mające wpływ na ryzyko współpracy z tym podmiotem.

Pobierz sprawozdania finansowe złożone przez ten podmiot do Repozytorium Dokumentów Finansowych KRS:

Więcej informacji: Stowarzyszenie "Centrum Przedsiębiorczości, Integracji i Edukacji" sprawozdanie finansowe

W dniu 2015.09.21 dokonano wpisu do rejestru KRS nr 10 następującej treści:

Dział 1.

Rubryka 1. Dane podmiotu

WPISAĆ

1.Oznaczenie rodzaju podmiotuSTOWARZYSZENIE
2.Numer REGON oraz numer NIPREGON 030946248
3.Nazwa podmiotuSTOWARZYSZENIE "CENTRUM PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, INTEGRACJI I EDUKACJI"
5.Informacja, czy przedsiębiorca prowadzi działalność gospodarczą z innymi podmiotami na podstawie umowy spółki cywilnejNIE
6.Informacja, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznegoTAK

Rubryka 2. Siedziba i adres podmiotu

WPISAĆ

1.Siedzibakraj POLSKA województwo LUBELSKIE powiat ŁUKOWSKI gmina ŁUKÓW miejscowość ŁUKÓW
2.Adresmiejscowość ŁUKÓW ulica STAROPIJARSKA nr domu 3 kod pocztowy 21-400 poczta ŁUKÓW kraj POLSKA

Rubryka 3. Jednostki terenowe lub oddziały

WPISAĆ

1

1.Nazwa oddziałuSTOWARZYSZENIE "CENTRUM PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, INTEGRACJI I EDUKACJI" W ŁUKOWIE ODDZIAŁ W ŁUKOWIE ZAKŁAD AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ
2.Siedziba oddziałukraj POLSKA województwo LUBELSKIE powiat ŁUKOWSKI gmina ŁUKÓW miejscowość ŁUKÓW
3.Adres oddziałumiejscowość ŁUKÓW ulica UL. STAROPIJARSKA nr domu 3 kod pocztowy 21-400 poczta ŁUKÓW kraj POLSKA

Rubryka 4. Informacje o statucie

WPISAĆ

1

1.Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutu26.02.2004R. ZŁOŻONY Z AUTOPOPRAWKAMI

2

1.Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutu30.06.2005R. - UCHWAŁĄ NR 4 WALNEGO ZGROMADZENIA CZŁONKÓW ZMIENIONO § 7, § 8, § 36 PKT 7, § 47 STATUTU.

3

1.Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutu27.11.2008R. - W §8 DODANO PKT "P"

4

1.Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutu25-06-2013 R.; W § 7 PKT 2 DODANO LITERĘ "L" I LITERĘ "M"

5

1.Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutu26.08.2015 R. W § 8 DODANO LIT. "R", ZMIENIONO § 49 STATUTU.

Rubryka 5.

WPISAĆ

1.Czas, na jaki został utworzony podmiotCZAS NIEOZNACZONY

Rubryka 8. Organ sprawujący nadzór

WPISAĆ

1.Nazwa organuSTAROSTA POWIATU ŁUKOWSKIEGO

Dział 2.

Rubryka 1. Organ uprawniony do reprezentacji podmiotu

WPISAĆ

1

1.Nazwa organu uprawnionego do reprezentowania podmiotuZARZĄD
2.Sposób reprezentacji podmiotu§45 STATUTU STOWARZYSZENIE REPREZENTOWANE JEST NA ZEWNĄTRZ PRZEZ PREZESA ZARZĄDU, ZASTĘPCĘ PREZESA ZARZĄDU LUB ŁĄCZNIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU. §46 STATUTU DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH NIEZBĘDNA JEST REPREZENTACJA CO NAJMNIEJ 2 CZŁONKÓW ZARZĄDU, W TYM SKARBNIKA.

Podrubryka 1. Dane osób wchodzących w skład organu

1

1.NazwiskoŻUK
2.ImionaZOFIA Ikona RSS
3.Numer PESEL lub numer REGON(ukryty)
5.Funkcja w organie reprezentującymPREZES ZARZĄDU

2

1.NazwiskoKUDRYCKA
2.ImionaJOLANTA TERESA Ikona RSS
3.Numer PESEL lub numer REGON(ukryty)
5.Funkcja w organie reprezentującymSKARBNIK

3

1.NazwiskoFILIP
2.ImionaALICJA Ikona RSS
3.Numer PESEL lub numer REGON(ukryty)
5.Funkcja w organie reprezentującymZASTĘPCA PREZESA

Rubryka 2. Organ nadzoru

WPISAĆ

1

1.Nazwa organu nadzoru organizacjiKOMISJA REWIZYJNA

Podrubryka 1. Dane osób wchodzących w skład organu

1

1.Nazwisko, nazwa lub firmaMISIAK
2.ImionaEWA KAZIMIERA Ikona RSS
3.Numer PESEL lub numer REGON(ukryty)

2

1.Nazwisko, nazwa lub firmaKRASUSKI
2.ImionaTADEUSZ Ikona RSS
3.Numer PESEL lub numer REGON(ukryty)

3

1.Nazwisko, nazwa lub firmaJARDEL
2.ImionaELŻBIETA Ikona RSS
3.Numer PESEL lub numer REGON(ukryty)

Dział 3.

Rubryka 1. Przedmiot działalności

WPISAĆ

1

1.Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy14 13 Z PRODUKCJA POZOSTAŁEJ ODZIEŻY WIERZCHNIEJ

2

1.Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy81 30 Z DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA ZWIĄZANA Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZIELENI

3

1.Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy81 21 Z NIESPECJALISTYCZNE SPRZĄTANIE BUDYNKÓW I OBIEKTÓW PRZEMYSŁOWYCH

4

1.Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy14 12 Z PRODUKCJA ODZIEŻY ROBOCZEJ

5

1.Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy14 19 Z PRODUKCJA POZOSTAŁEJ ODZIEŻY I DODATKÓW DO ODZIEŻY

6

1.Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy68 32 Z ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE

Rubryka 2. Wzmianki o złożonych dokumentach

WPISAĆ

1

1.Wzmianka o złożeniu rocznego sprawozdania finansowegodata złożenia 13.06.2007 okres 2006R.

1

1.Wzmianka o złożeniu rocznego sprawozdania finansowegodata złożenia 02.07.2008 okres 2007 R.

1

1.Wzmianka o złożeniu rocznego sprawozdania finansowegodata złożenia 15.06.2009 okres 2008R.

1

4.Wzmianka o złożeniu rocznego merytorycznego sprawozdania z działalności organizacji pożytku publicznego2006R. - SPRAWOZDANIE MERYTORYCZNE Z DZIAŁALNOŚCI OPP

1

4.Wzmianka o złożeniu rocznego merytorycznego sprawozdania z działalności organizacji pożytku publicznego2007 R.

1

4.Wzmianka o złożeniu rocznego merytorycznego sprawozdania z działalności organizacji pożytku publicznego2008R. - SPRAWOZDANIE MERYTORYCZNE Z DZIAŁALNOŚCI

Rubryka 3. Cel działania organizacji

WPISAĆ

1.Cel działania organizacjiCEL. STOW. JEST DZIAŁ.POŻ. PUBL., A W SZCZEG.:1. DZIAŁ. NA RZECZ ROZW.PRZEDSIĘB. POPRZEZ:A) WSPIER. ROZW.PRZEDSIĘB. WŚRÓD MIESZK. SPOŁ. LOKAL.W SZCZEG. WŚRÓD OSÓB BEZROB.B) UŁATW.OSOBOM PODEJM.DZIAŁ. GOSP. ORAZ MAŁYM I ŚR.PRZEDSIĘB. DOSTĘPU DO WIEDZY NA T.ZARZĄDZ.PRZEDSIĘB. PROWADZ.DZIAŁ. GOSP.,C) WSPÓŁP.Z ORGANIZ.RZĄD., SAMORZĄD. I POZARZĄD.W ZAKR. PRZEDSIĘB.,RYNKU PRACY I POLIT. SPOŁ.,D) WSPIER.AKTYW. SPOŁ. OBYW. MAJĄCEJ NA CELU PRZYSTOS.SIĘ DO ŻYCIA W WAR. ROZW.SIĘ GOSP.RYNK.E) POPR. KLIMATU INWESTYCYJNEGO W SZCZEG.DLA MAŁYCH I ŚR.PRZEDSIĘB., F) PROMOW.ROZW. PRZEDSIĘB. W PRASIE I MEDIACH.2.DZIAŁ. NA RZECZ OSÓB NIEPEŁ.,OSÓB ZAGROŻ. WYKLUCZ. SPOŁ. I OSÓB STARSZYCH ORAZ ICH INTEGR.W SPOŁECZ.LOKAL.POPRZEZ:A) WSPIER.RÓŻNYCH FORM AKTYW. SPOŁ.I ZAWOD.,B) ZAPOB. WYKLUCZ. OSÓB NIEPEŁ.ZE STRUKTUR SPOŁ.;C) WSPIER.SPORTU, TURYST. I REKREACJI, D) PROMOW. UDZIAŁU OSÓB NIEPEŁN. W ŻYCIU KULTUR.,E) POMOC BEZROB.OSOBOM NIEPEŁ.W AKTYWNYM POSZUK.PRACY,F)DZIAŁ. NA RZECZ DZIECI I MŁODZ.NIEPEŁ.G) DZIAŁ. NA RZECZ LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKT.,H) PRZEZWYCIĘŻANIE ISTNIEJĄCYCH BARIER I STEREOTYPÓW DOT.OSÓB NIEPEŁNOSPR.,I) UŁATW. OSOBOM NIEPEŁNOSPR. PRZYSTOS.SIĘ DO ŻYCIA W WAR. ROZW.SIĘ DEMOKR.ORAZ GOSP. RYNK.J) ORGANIZ.IMPREZ INTEGR.K) WSPÓŁPRACA Z ORGANIZ.RZĄDOWYMI, SAMORZĄD., SPÓŁDZIEL. I POZARZĄD.KRAJOWYMI I ZAGR.W DZIEDZ.REHAB. ORAZ INTEGRACJI OSÓB NIEPEŁNOSPR.,L) DZIAŁ.NA RZECZ OSÓB ZAGROŻ. WYKLUCZ. SPOŁ., M) DZIAŁ.SŁUŻĄCE AKTYW.I INTEGR. SPOŁ. OSÓB STARSZYCH.3. DZIAŁ. NA RZECZ POD. POZIOMU WIEDZY I ŚWIAD. OBYWAT. POPRZEZ: A) PROW. EDUK. I UPOWSZECH.WIEDZY NA TEMAT PRZEDSIĘB. ZE SZCZEG. UWZGL. MAŁYCH I ŚR. PRZED.,B)DZIAŁ. INFORM.NA RZECZ INTEGR.POLSKI Z UE,C)UŚWIAD. SPOŁ. LOK. ZNACZ. DEMOKRACJI,D)POP. INICJATYW PROEUROP.E)PROPAG. PLURALIZMU W ŻYCIU PUBL.,F)SZEROKO POJĘTĄ EDUK.OBYW.,G) ORG. SEMINARIÓW, SPOTKAŃ I KONSULTACJI NA T. OSÓB NEPEŁ.I ICH INTEGR. W SPOŁ.LOK.H) ŚWIADCZ. USŁUG DORAD.W ZAKR. PROBL. OSÓB NIEPEŁ.DLA PRZEDIĘB., ADM. RZĄD. I SAMORZĄD. ORAZ ORG. POZARZĄD.

Rubryka 4. Przedmiot działalności statutowej organizacji pożytku publicznego

WPISAĆ

1

2.Nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności74 14 A PROPAGOWANIE PROBLEMÓW PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, INTEGRACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ W PRASIE I MEDIACH

2

2.Nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności91 33 Z ORGANIZOWANIE SPOTKAŃ PRZEDSTAWICIELI ŚWIATA POLITYKI, GOSPODARKI, NAUKI I KULTURY Z PRZEDSIĘBIORCAMI ORAZ OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI

3

2.Nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności85 32 C PROWADZENIA PORADNICTWA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZAKRESIE MOŻLIWOŚCI PODJĘCIA ZATRUDNIENIA ORAZ UZYSKANIA POMOCY NA ZAKUP SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO

4

2.Nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności92 51 C UDOSTĘPNIENIE OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PUBLIKACJI WYDAWANYCH PRZEZ INSTYTUCJE I ORGANIZACJE DZIAŁAJĄCE NA RECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

5

2.Nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności74 14 A PRZEKAZYWANIE PRACODAWCOM INFORMACJI O PREFERENCYJNYCH WARUNKACH TWORZENIA MIEJSC PRACY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

6

2.Nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności74 14 A TWORZENIE ZATRUDNIENIA CHRONIONEGO I WSPIERANIE ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA OTWARTYM RYNKU PRACY

7

2.Nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności85 31 B ORGANIZOWANIE TURNUSÓW REHABILITACYJNYCH

8

2.Nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności92 62 Z ORGANIZOWANIE INTRGRACYJNYCH IMPREZ SPORTOWO-REKREACYJNYCH DLA OSÓB ZDROWYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH

9

2.Nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności85 32 C PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ NA RZECZ INTEGRACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ OSÓB NALEŻĄCYCH DO GRUP DYSRYMINOWANYCH I WYKLUCZONYCH SPOŁECZNIE ZE SPOŁECZNOŚCIĄ LOKALNĄ

10

2.Nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności74 14 A DZIAŁANIA NA RZECZ PROMOCJI ZATRUDNIENIA ORAZ AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ INNYCH OSÓB POZOSTAJĄCYCH BEZ PRACY I ZAGROŻONYCH ZWOLNIENIEM Z PRACY

11

2.Nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności85 32 C POZYSKIWANIE ŚRODKÓW NA DZIAŁALNOŚĆ STATUTOWĄ STOWARZYSZENIA

12

2.Nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności91 12 Z WYMIANĘ INFORMACJI I DOŚWIADCZEŃ Z INNYMI ORGANIZACJAMI KRAJOWYMI I ZAGRANICZNYMI

13

2.Nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności91 11 Z WSPÓŁPRACĘ ZE ŚRDKAMI MASOWEGO PRZEKAZU, Z WŁADZAMI LOKALNYMI ORAZ ORGANIZACJAMI RZĄDOWYMI POZARZĄDOWYMI

14

2.Nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności91 33 Z TWORZENIE I PROWADZENIAE W OPARCIU O POZYSKANE NA TEN CEL ŚRODKI LOKALNYCH PROGRAMÓW GRUNTOWYCH

15

2.Nieodpłatna działalność statutowa według Polskiej Klasyfikacji Działalności85 32 C PRZYZNAWANIE DOTACJI ORGANIZACJOM NIE NASTAWIONYCH NA ZYSK