Pobierz raport o postępowaniach upadłościowych i restrukturyzacyjnych w latach 2021-2023

Postępowania upadłościowe i restrukturyzacyjne. Raport 2024

Postępowania upadłościowe i restrukturyzacyjne. Raport 2024 to nowe wydanie corocznej publikacji wywiadowni gospodarczej MGBI dotyczącej postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych prowadzonych przez polskie sądy gospodarcze.

W raporcie znajdziesz:

  • analizę postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych prowadzonych wobec przedsiębiorstw i konsumentów w latach 2021-2023
  • listę największych bankructw i restrukturyzacji w polskim biznesie w 2023 r.
  • profile niewypłacalnych dłużników
  • informacje o aktywności doradców restrukturyzacyjnych w postępowaniach

Niniejsza strona zawiera treść wpisu do KRS dla tego podmiotu, który może już być nieaktualny.

Przejrzyj listę wszystkich ogłoszeń i wpisów do KRS dla tego podmiotu

XV. WPISY DO KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO

2. Kolejne

o) Fundacje

Pozycja 377255.
KRS 0000533198, REGON 361356800, NIP 5562759170
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, wpis do rejestru: 2014-11-25 r.
[BY.XIII NS-REJ.KRS/11021/15/137]

Pobierz sprawozdania finansowe i inne dokumenty opublikowane przez ten podmiot

Oceń kondycję finansową, udział w rynku oraz inne parametry mające wpływ na ryzyko współpracy z tym podmiotem.

Pobierz sprawozdania finansowe złożone przez ten podmiot do Repozytorium Dokumentów Finansowych KRS:

Więcej informacji: Fundacja Solutio sprawozdanie finansowe

W dniu 2015.12.23 dokonano wpisu do rejestru KRS nr 5 następującej treści:

Dział 1.

Rubryka 1. Dane podmiotu

WPISAĆ

1.Oznaczenie rodzaju podmiotuFUNDACJA
2.Numer REGON oraz numer NIPREGON 361356800 NIP 5562759170
3.Nazwa podmiotuFUNDACJA SOLUTIO
5.Informacja, czy przedsiębiorca prowadzi działalność gospodarczą z innymi podmiotami na podstawie umowy spółki cywilnejNIE
6.Informacja, czy podmiot posiada status organizacji pożytku publicznegoNIE

Rubryka 2. Siedziba i adres podmiotu

WPISAĆ

1.Siedzibakraj POLSKA województwo KUJAWSKO-POMORSKIE powiat INOWROCŁAWSKI gmina PAKOŚĆ miejscowość PAKOŚĆ
2.Adresmiejscowość PAKOŚĆ ulica UL. MIELEŃSKA nr domu 5 kod pocztowy 88-170 poczta PAKOŚĆ kraj POLSKA

Rubryka 4. Informacje o statucie

WPISAĆ

1

1.Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutu10.07.2014R. UCHWAŁA 01/11/2014 Z DNIA 18.11.2014 W SPRAWIE ZMIANY § 4.1 STATUTU

2

1.Informacja o sporządzeniu lub zmianie statutu07.12.2015R. - ZMIANA § 4 UST. 2 ORAZ DODANIE UST. 3 DO § 4

Rubryka 5.

WPISAĆ

1.Czas, na jaki został utworzony podmiotCZAS NIEOZNACZONY

Rubryka 8. Organ sprawujący nadzór

WPISAĆ

1.Nazwa organuMINISTER WŁAŚCIWY DO SPRAW PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ

Dział 2.

Rubryka 1. Organ uprawniony do reprezentacji podmiotu

WPISAĆ

1

1.Nazwa organu uprawnionego do reprezentowania podmiotuZARZĄD
2.Sposób reprezentacji podmiotu 1. W PRZYPADKU JEDNOOSOBOWEGO SKŁADU ZARZĄDU, OŚWIADCZENIA W IMIENIU FUNDACJI SKŁADA PREZES ZARZĄDU. 2. W PRZYPADKU WIELOOSOBOWEGO SKŁADU ZARZĄDU, OŚWIADCZENIA W IMIENIU ZARZĄDU SKŁADA PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWAJ CZLONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE.

Podrubryka 1. Dane osób wchodzących w skład organu

1

1.NazwiskoZAREMBA
2.ImionaALEKSANDRA Ikona RSS
3.Numer PESEL lub numer REGON(ukryty)
5.Funkcja w organie reprezentującymPREZES ZARZĄDU

Rubryka 2. Organ nadzoru

WPISAĆ

1

1.Nazwa organu nadzoru organizacjiRADA FUNDACJI

Podrubryka 1. Dane osób wchodzących w skład organu

1

1.Nazwisko, nazwa lub firmaGROCHAL
2.ImionaJOANNA Ikona RSS
3.Numer PESEL lub numer REGON(ukryty)

2

1.Nazwisko, nazwa lub firmaSALACH
2.ImionaAGNIESZKA Ikona RSS
3.Numer PESEL lub numer REGON(ukryty)

Dział 3.

Rubryka 1. Przedmiot działalności

WPISAĆ

1

1.Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy94 99 Z DZIAŁALNOŚĆ POZOSTAŁYCH ORGANIZACJI CZŁONKOWSKICH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA

2

1.Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy85 60 Z DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA EDUKACJĘ

3

1.Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy85 59 B POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE

4

1.Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy70 22 Z POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA

5

1.Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy73 20 Z BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ

6

1.Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy82 30 Z DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z ORGANIZACJĄ TARGÓW, WYSTAW I KONGRESÓW

7

1.Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy58 11 Z WYDAWANIE KSIĄŻEK

8

1.Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy58 13 Z WYDAWANIE GAZET

9

1.Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy58 19 Z POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WYDAWNICZA

10

1.Przedmiot przeważającej działalności przedsiębiorcy88 99 Z POZOSTAŁA POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA

Rubryka 3. Cel działania organizacji

WPISAĆ

1.Cel działania organizacji 1. POMOC SPOŁECZNA I DZIAŁALNOŚĆ CHARYTATYWNA NA RZECZ POSZKODOWANYCH OSÓB FIZYCZNYCH I ICH RODZIN, A TAKŻE FUNDACJI I STOWARZYSZEŃ, NA SKUTEK NIEWYPŁACALNOŚCI REMEDIUM - DORADCY FINANSOWI SP. Z O.O. (KRS NR 0000280476), KTÓRA ZNAJDUJE SIĘ W TRAKCIE POSTĘPOWANIA UPADŁOŚCIOWEGO ORAZ NA SKUTEK BEZPRAWNEGO, NIERZETELNEGO, SZKODLIWEGO DZIAŁANIA LUB ZANIECHANIA ORGANÓW ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ, URZĘDNIKÓW PAŃSTWOWYCH, SAMORZĄDOWYCH I INNYCH ORAZ PRZEDSIĘBIORCÓW ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI DLA OSÓB FIZYCZNYCH CZY PROWADZĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ; 2.NAUKA I EDUKACJA SPOŁECZEŃSTWA, W TYM POLEGAJĄCA NA KSZTAŁCENIU STUDENTÓW, OSÓB DOROSŁYCH I DZIECI W ZAKRESIE UPOWSZECHNIANIA I OCHRONY PRAW KONSUMENTÓW, JAK RÓWNIEŻ PRZYSŁUGUJĄCYCH PRAW, W ZWIĄZKU Z BEZPRAWNYM LUB NIERZETELNYM DZIAŁANIEM LUB ZANIECHANIEM PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH LUB ORGANÓW ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ 3. POMOC W ZAKŁADANIU I PROWADZENIU DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ; 4. PROMOCJA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.