Postępowania upadłościowe i restrukturyzacyjne. Raport 2024 to nowe wydanie corocznej publikacji wywiadowni gospodarczej MGBI dotyczącej postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych prowadzonych przez polskie sądy gospodarcze.
W raporcie znajdziesz:
Oceń kondycję finansową, udział w rynku oraz inne parametry mające wpływ na ryzyko współpracy z tym podmiotem.
Pobierz sprawozdania finansowe złożone przez ten podmiot do Repozytorium Dokumentów Finansowych KRS:
Więcej informacji: Polski Gaz Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych na Życie sprawozdanie finansowe
Zarząd Polski Gaz Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych na Życie z siedzibą przy ul. M. Kasprzaka 25, 01-224 Warszawa, wpisanego do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
Walne Zgromadzenie Polski Gaz Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych na Życie zwoływane jest z następującym porządkiem obrad:
1) Otwarcie Walnego Zgromadzenia;
2) Wybór Przewodniczącego obrad;
3) Sprawdzenie listy obecności;
4) Stwierdzenie prawidłowości zwołania Walnego Zgromadzenia i jego zdolności do podejmowania uchwał;
5) Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania Zarządu z działalności Towarzystwa za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2023 roku;
6) Sprawozdanie z działalności Rady Nadzorczej za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2023 roku;
7) Sprawozdanie Rady Nadzorczej z wyników badania sprawozdania Zarządu z działalności Towarzystwa oraz oceny sprawozdania finansowego za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2023 roku, jak również z wyników badania wniosku Zarządu co do pokrycia straty bilansowej;
8) Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego (bilansu dla celów rachunkowości oraz rachunku zysków i strat) Towarzystwa za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2023 roku;
9) Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia straty bilansowej;
10) Zatwierdzenie sprawozdania Zarządu o wydatkach reprezentacyjnych, a także wydatkach na usługi prawne, usługi marketingowe, usługi w zakresie stosunków międzyludzkich i komunikacji społecznej oraz usługi doradztwa związanego z zarządzaniem za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2023 roku;
11) Przyjęcie Raportu Rady Nadzorczej z oceny funkcjonowania polityki wynagradzania w Polski Gaz Towarzystwie Ubezpieczeń Wzajemnych na Życie w 2023 roku;
12) Przyjęcie Sprawozdania Zarządu ze stosowania dobrych praktyk, określonych przez Prezesa Rady Ministrów na podstawie art. 7 ust. 3 ustawy o zasadach zarządzania mieniem państwowym;
13) Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia absolutorium członkom Zarządu Towarzystwa;
14) Podjęcie uchwał w sprawie udzielenia absolutorium członkom Rady Nadzorczej Towarzystwa;
15) Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia oceny wydanej przez Radę Nadzorczą w zakresie stosowania Zasad Ładu Korporacyjnego dla instytucji nadzorowanych Komisji Nadzoru Finansowego przez Polski Gaz Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych na Życie w 2023 roku;
16) Zmiany Statutu Towarzystwa;
17) Ustalenie zasad kształtowania wynagrodzeń Członków Zarządu Towarzystwa;
18) Ustalenie zasad kształtowania wynagrodzeń Członków Rady Nadzorczej Towarzystwa;
19) Podjęcie uchwał w sprawie dokonania ocen odpowiedniości zgodnie z "Zasadami oceny odpowiedniości kandydatów na Członków oraz Członków Zarządu i Rady Nadzorczej Polski Gaz Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych na Życie";
20) Podjęcie uchwał w sprawie dokonania zmian w składzie Rady Nadzorczej Towarzystwa;
21) Podjęcie uchwały w sprawie dalszego istnienia Polski Gaz Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych na Życie;
22) Dyskusja w sprawach różnych;
23) Zamknięcie obrad.
Treść proponowanych zmian Statutu Polski Gaz Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych na Życie:
1. w § 18 w ust. 1 wprowadza się następujące zmiany:
1) dotychczasowy pkt 13 w brzmieniu:
"13. określanie wysokości i zasad przyznawania wynagrodzenia członkom Rady Nadzorczej;"
otrzymuje następujące brzmienie:
"13. ustalanie zasad kształtowania wynagrodzeń i wysokości wynagrodzenia członków Rady Nadzorczej;"
2) po pkt 13 dodaje się punkt 13a w brzmieniu:
"13a. ustalanie zasad kształtowania wynagrodzeń członków Zarządu";
2. w § 22 wprowadza się następujące zmiany:
dotychczasowe ust. 3 oraz 3a w brzmieniu:
"3. Kandydaci na Członków Rady Nadzorczej Towarzystwa oraz Członkowie Rady Nadzorczej Towarzystwa powinni spełniać wymogi określone w art. 19 Ustawy z dnia 16 grudnia 2016 r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym. 3a. Walne Zgromadzenie jest zobowiązane do niezwłocznego podjęcia działań mających na celu odwołanie członka Rady Nadzorczej, który nie spełnia wymogów określonych w niniejszym Statucie, w szczególności w ust. 3 powyżej" skreśla się.
3. § 25 w ust. 3 punkt 13
w dotychczasowym brzmieniu:
"13. ustalanie zasad wynagradzania i wysokości wynagrodzenia dla członków Zarządu,"
otrzymuje następujące brzmienie:
"13. zawieranie, rozwiązywanie, zmiana umów z członkami Zarządu, ustalanie wysokości wynagrodzeń członków Zarządu, z uwzględnieniem zasad kształtowania wynagrodzeń członków Zarządu określonych przez Walne Zgromadzenie,";
4. § 53 w ust. 2 punkt 4 w dotychczasowym brzmieniu:
"(4) zbycie następuje na rzecz podmiotów Grupy Kapitałowej PGNiG."
otrzymuje następujące brzmienie:
"(4) zbycie następuje na rzecz podmiotów Grupy Kapitałowej PZU."